.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تغيير بناي آرامگاه ميرزاكوچک خان

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گيلان گفت: با وجود اينكه آرامگاه ميرزاكوچك يك بناي ثبت شده است، تلاش مي‌كنيم با نوآوري در طراحي آن را تغيير داده و شكل جديدي به اين بنا دهيم.

محمدحسين مهدي‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران افزود: از دوشنبه هفته جاري (11 آذر) همزمان با سالروز شهادت ميرزاكوچك طرح مرمتي آرامگاه مذكور را به نمايش مي‌گذاريم و تا ارديبهشت ماه سال آينده تمام ابعاد و زواياي آن به بهره‌برداري مي‌رسد.

وي همچنين از تجليل 30 خادم ميراث فرهنگي گيلان در هفته گردشگري سال جاري خبر داد و اظهار داشت: مراسم تجليل از خادمان بخش ميراث فرهنگي با يك نگاه جديد در هفته گردشگري گيلان (هفت تا 14 آذر) و به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با حضور يكي از مقام‌هاي قوه قضائيه برگزار مي‌شود.

مهدي‌پور بيان داشت: خادمان ميراث فرهنگي گيلان كساني هستند كه در طول سه دهه انقلاب مالك آثار تاريخي بوده‌اند و براي حفظ و حراست از اين ابنيه از هيچ كوششي دريغ نكرده‌اند.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي گيلان با اشاره به سياست كاري اين سازمان براي جذب سرمايه‌گذاران بخش گردشگري گفت: مجموعه سرمايه‌گذاري‌هايي كه سرمايه‌گذاران در گيلان انجام مي‌دهند، بايد به نحوي باشد كه اين سرمايه‌گذاري‌ها زمينه حضور گردشگران خاص مانند گردشگران ورزش‌هاي زمستاني و سلامت را سبب شود.

وي راه‌اندازي كانون سرمايه‌گذاران حوزه صنعت گردشگري را از برنامه‌هاي در دست اقدام اين سازمان براي نخستين بار در كشور عنوان كرد.

مهدي‌پور در خصوص برگزاري نخستين نمايشگاه بين‌المللي گيلان در لنگرود تصريح كرد: اين نمايشگاه به وسعت يك هكتار و با 600 غرفه و در پنج روز كاري از 26 تا 30 آذر ماه جاري در لنگرود برگزار مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: سفراي كشورهاي عراق، سوريه، آفريقاي جنوبي، افغانستان، پاكستان، امارات متحده عربي، قطر و روسيه فدراتيو در اين نمايشگاه حضور خواهند داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.